Daca in decurs de 30 zile calendaristice, din orice motiv, doriti sa renuntati la achizitionarea produsului dumneavoastra, este de ajuns sa ni-l trimiteti si veti primi banii inapoi in cont.
Produsul trebuie returnat la adresa indicata de operatorii Sateanul.ro in urma comunicarii pe adresa contact@sateanul.ro
Produsul se trimite obligatoriu nefolosit si in ambalajul original fara ca acest ambalaj sa fie rupt sau deteriorat in nici un fel.
Nu se pot returna: produse cu motor termic care au fost folosite si alimentate cu carburant si ulei daca motivul retururului tine de alte aspecte decat functionarea incorecta, necorespunzatoare sau nerespectarea caracteristicilor tehnice prezentate in pagina de produs precum si piesele de schimb.
Informarea privind renuntarea se face numai in scris la contact@sateanul.ro. Returnarea produselor primite in stare perfecta de functionare se face pe cheltuiala clientului. SC M BEST POST SRL va inapoia contravaloarea produselor returnate in conditii perfecte - in cel mult 30 zile calendaristice de la data receptionarii produsului si a informarii in scris privind renuntarea la produs. Suma se va rambursa in contul persoanei fizice sau juridice care a facut comanda si a platit contravaloarea produselor. In mesajul de renuntare la produs se va trece obligatoriu contul bancar in care se va face returul banilor si titularul contului
Returul banilor se face numai in cont bancar. Sub nici o forma nu se va face retur in numerar.
Se vor returna integral banii aferenti marfii, fara insa a se returna costul de transport si taxele de ramburs daca este cazul (daca s-a platit numerar la curier).
Banii se vor returna numai dupa ce produsul a fost primit de reprezentantii sateanul.ro in locatiile sateanul.ro si a fost verificat privind distrugeri, deteriorari mecanice cum ar fi indoiri, gauriri, zgarieturi, infundari, crapaturi ale materialelor care intra in componenta produselor.
Daca produsul prezinta deteriorari si distrugeri mecanice Sateanul.ro isi rezerva dreptul sa nu despagubeasca clientul, produsul fiind returnat la client pe cheltuiala acestuia.
Daca primesti Produsul lovit/deteriorat
In situatia in care, la primirea coletului, ai observat ca produsul este deteriorat sau lovit te rugam sa refuzi primirea acestuia si sa ne transmiti pe adresa contact@sateanul.ro poze cu produsul si ambalajul. In max 48 ore departamentul Customer Suport Sateanul va prelua si rezolva problema inlocuind produsul. Taxele de transport/inlocuire vor fi platite in intregime de Sateanul.ro
(D.O.A. - dead on arrival):
- Daca produsele achizitionate sunt nefunctionale sau prezinta vicii de fabricatie, vor fi inlocuite pe loc cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris catre M BEST POST SRL in termen de 48 de ore de la receptionarea produsului defect. Daca produsul nu mai este disponibil, la alegerea clientului, fie se va inlocui cu un produs similar, fie se va returna contravaloarea acestuia in contul persoanei fizice sau juridice care a platit contravaloarea initiala a produsului/produselor;
- Cheltuielile de transport vor fi suportate integral de catre M BEST POST SRL;
- Daca notificarea se va face ulterior termenului sus mentionat de 48 de ore, produsele fac obiectul garantiei.
Returul produselor se supune ordonantei nr. 130 din 31 august 2000 completata prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta, cu modificarile si completarile ulterioare:
"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la comanda, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului."
In orice situatie de returnare a produselor (chiar si cand returnarea ii este imputabila M BEST POST SRL – colete deteriorate, produse gresit facturate/gresit livrate, produse cu defecte de fabricatie), acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu reprezentantii sateanul.ro).
Conform art 10 lit. c din O.G. 130/2000 M BEST POST SRL isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid, cum ar fi produse vegetale, material saditor, pesticide, ingrasaminte ce au fost desfacute din ambalajul original. Pe fiecare pagina de produs exista informatia privind posibilitatea de retur (daca produsul este sau nu returnabil). Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.
Cum returnez produsele?
Semnaleaza la contact@sateanul.ro sau la telefon 0725000451 intentia de retur si motivul returului iar departamentul Customer Suport in urmatoarea zi lucratoare te va contacta pentru informatii suplimentare.
Mai intai se trimite produsul si abia apoi un maximum 30 zile se face returul banilor. Returul se face obligatoriu numai in cont bancar. Sub nici o forma nu se face returul baniloc in numerar. Solicitarea de retur trebuie facuta pe email la contact@sateanul.ro.
Schimbul de produse
In situatia in care doresti sa schimbi produsul primit deoarece nu esti multumit de caracteristicile lui semnaleaza la contact@sateanul.ro sau la telefon 0725000451 iar departamentul Customer Suport va prelua si rezolva problema in max 2 zile lucratoare.